Į PRADŽIĄ
NAUJIENOS
APIE CENTRĄ
PROJEKTAI
TYRIMŲ KRYPTYS
MOKSLO DARBUOTOJAI
CENTRO PARTNERIAI
LEIDINIAI
ŽURNALAS
KONTAKTAI
KONFERENCIJA
Turinys
Redaktoriaus žodis


I.    PSICHOSOCIALINIAI UGDYMO(SI) ASPEKTAI
M. Dovydaitienė, G. Vaitiekutė, D. Nasvytienė. Autizmo sindromą turinčių vaikų sensorinės informacijos apdorojimas ir emocijų bei elgesio sunkumai
D. Gerulaitis, R. Žukauskaitė. Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių asmenų smulkiosios motorikos funkcionalumo ir profesinei veiklai keliamų reikalavimų sąsajos



II.    SPECIALISTŲ PROFESINĖ RAIDA
A. Ališauskas, G. Šimkienė.   Mokytojų patirtys, ugdant mokinius, turinčius elgesio ir (ar) emocijų problemų
L. Miltenienė, R. Melienė, D. Kairienė.    Specialistų kompetencija dirbti su mokiniais, turinčiais specifinių mokymosi sutrikimų


III.    SPECIALIOJI IR ŠVIETIMO PAGALBA
K. Skučas.    Vežimėlio pritaikymo svarba asmenų, patyrusių nugaros smegenų pažeidimą, savarankiškam judėjimui ugdyti
U. Träff, J. Samuelsson. Vaikų, turinčių matematikos mokymosi sunkumų, daugiaženklių skaičių aritmetikos ir aritmetinių žodinių uždavinių sprendimo klaidų analizė
J. Samuelsson,A.- L. Eriksson Gustavsson. Skaičių suvokimo mokymasis specialiojo ugdymo grupėje
    
Apie autorius

Reikalavimai leidinyje „Specialusis ugdymas“ publikuojamiems mokslo darbams
 
escort bayan bursa escort bayan bursa