Į PRADŽIĄ
NAUJIENOS
APIE CENTRĄ
PROJEKTAI
TYRIMŲ KRYPTYS
MOKSLO DARBUOTOJAI
CENTRO PARTNERIAI
LEIDINIAI
ŽURNALAS
KONTAKTAI
KONFERENCIJA
Turinys
Redaktoriaus žodis


I.    PSICHOSOCIALINIAI UGDYMO(SI) ASPEKTAI

L. Šinkariova, A. Baltutienė, V. Gudonis.    
Tėvų, auginančių vaikus, turinčius negalę, depresiškumo sąsajos su vaiko negalės ypatumais


G. Išganaitytė, V. Čepukienė.        
Vaikų globos namuose gyvenančių paauglių psichologinio atsparumo ir priklausomybę sukeliančių medžiagų vartojimo ryšys


K. Skučas.    
Asmenų, patyrusių nugaros smegenų pažeidimą, resocializacijos galimybės savivertės ir biosocialinių įgūdžių aspektais


A. Ališauskas, S. Ališauskienė,    I. Kaffemanienė, L. Miltenienė.
Leidinių, skirtų asmenims, turintiems negalių, turinio metodologinis kryptingumas


M. Mayo, Z. Mendiwelso-Bendek, C. Packham.    
Programos „Dalyvauti?“ įtampos ir iššūkiai, kylantys skatinant valstybės remiamą mokymąsi aktyviai dalyvauti




II.    SPECIALISTŲ PROFESINĖ RAIDA

L. Miltenienė, I. Venclovaitė.    
Pedagogų bendradarbiavimas inkliuzinio ugdymo kontekste




III.    SPECIALIOJI PEDAGOGINĖ PAGALBA

R. Vaičekauskaitė, E. Acienė, B. Kreivinienė, L. M. T. Silva.    
Ankstyvoji pagalba vaikui, turinčiam negalę, ir jo šeimai: čigong masažo koncepcija


B. Kreivinienė, J. Perttula.    
Delfinų terapija Lietuvoje: lūkesčiai šeimų, auginančių vaikus, turinčius kompleksinę negalę


I. Kaffemanienė, M. Jurevičienė.    
Individo stiprybėmis grindžiamo socialinių įgūdžių ugdymo modeliavimo galimybės


S. Jegelevičienė.    
Neišnešiotumo įtaka ypač mažo gimimo svorio naujagimio kalbos raidai: atvejo analizė


R. Ivoškuvienė, V. Makauskienė.    
Įrodymais grįstos praktikos principų taikymas kalbėjimo ir kalbos sutrikimams įveikti



Apie autorius
 
escort bayan bursa escort bayan bursa