Į PRADŽIĄ
NAUJIENOS
APIE CENTRĄ
PROJEKTAI
TYRIMŲ KRYPTYS
MOKSLO DARBUOTOJAI
CENTRO PARTNERIAI
LEIDINIAI
ŽURNALAS
KONTAKTAI
KONFERENCIJA
Turinys_2012_1(26)
Redaktoriaus žodis


I. PSICHOSOCIALINIAI UGDYMO(SI) ASPEKTAI


S. Fibiger, J. v. B. Hjelmborg, L. Erbs, A. Skytthe, C. Fagnani.

Suaugusių dvynių lėto ir (ar) neatidaus skaitymo įgūdžių paveldimumo duomenys: Danijos dvynių tyrimas


S. Krutulienė, A. Bagdonas, V. Jakutienė, G. Zdanavičiūtė.        
Epilepsija sergančių asmenų psichosocialinė situacija


D. Alifanovienė, A. Kepalaitė, O. Striškienė.    
Daugiavaikių šeimų socialinių problemų analizė bendruomenės narių požiūriu


D. Gerulaitis, T. Bakanovienė,    N. Povilaitienė.
Lietuvos ir Ukrainos aukštosiose mokyklose rengiamų specialistų profesinių kompetencijų  ypatumų ir poreikio analizė: akademinės bendruomenės ir socialinių partnerių vertinimai



II. SPECIALISTŲ PROFESINĖ RAIDA

A. Kepalaitė.        

Socialinių pedagogų ir socialinių darbuotojų prieraišumo stiliaus ypatumai


S. B. Pedük, E. Ahmetoğlu.    
Būsimų mokytojų požiūrio į neįgaliuosius tyrimas



III. SPECIALIOJI PEDAGOGINĖ PAGALBA

R. Krutulienė, V. Makauskienė.    

Meninės veiklos elementų taikymas mikčiojimui įveikti



Apie autorius

Reikalavimai leidinyje „Specialusis ugdymas“ publikuojamiems mokslo darbams
 
escort bayan bursa escort bayan bursa