Į PRADŽIĄ
NAUJIENOS
APIE CENTRĄ
PROJEKTAI
TYRIMŲ KRYPTYS
MOKSLO DARBUOTOJAI
CENTRO PARTNERIAI
LEIDINIAI
ŽURNALAS
KONTAKTAI
KONFERENCIJA
Turinys 2011 2(25)

Redaktoriaus žodis



I.    PSICHOSOCIALINIAI UGDYMO(SI) ASPEKTAI


A. Kepalaitė.            

Vyresniųjų paauglių savęs vertinimo ir nerimo pokyčiai, taikant psichologinį poveikį


K. Skučas.            
Asmenų, patyrusių nugaros smegenų pažeidimą,savarankiškumo ugdymas




II.    SPECIALISTŲ PROFESINĖ RAIDA


R. Ruolytė.            

Neįgalieji aukštajame moksle: Lietuvoje atliktų tyrimų apžvalga emancipacinių ir įtraukiančių tyrimų požiūriu


D. Alifanovienė, A. Vaitkevičienė, L. Lučinskaitė.        
Socialinių pedagogų ir socialinių darbuotojų profesinėje veikloje išgyvenamas nerimas


B. Trῑnῑte, J. Sokolovs, U. Teibe.        
Klausimyno mokytojų balso problemų rizikos veiksniams įvertinti kūrimas


S. Ališauskienė, D. Kairienė.            
Pasidalytos kompetencijos plėtojimo prielaidos ankstyvosios intervencijos komandoje




III.    SPECIALIOJI PEDAGOGINĖ PAGALBA


A. Ališauskas, I. Kaffemanienė, R. Melienė, L. Miltenienė.        

Inkliuzinis ir specialusis ugdymas tėvų požiūriu



L. Straubergaitė, V. Berneckė, K. Muckus, V. Juodžbalienė.        
Jojimo poveikis vaikų tiesiamojo nugaros raumens pasyviosioms mechaninėms savybėms


R. Luder, M. Moretti, A. Kunz, P. Diezi-Duplain.        
Individualaus ugdymo planavimas Šveicarijos inkliuzinėje mokykloje

   
Apie autorius

Reikalavimai leidinyje „Specialusis ugdymas“ publikuojamiems mokslo darbams 

 
escort bayan bursa escort bayan bursa